Namioty reklamowe – praktyczne nośniki reklamy

HomeSklepy

Namioty reklamowe – praktyczne nośniki reklamy

Namioty reklamowe różnią się między sobą budową w zależności od przeznaczenia, mogą być użytkowane w zadaszonych halach albo w trakcie eventów na świe

Prezenty dla rocznych maluchów
Bluza dla medyka musi być uniwersalnym rozwiązaniem
10 zasad, których musisz przestrzegać, jeśli chcesz być świadomym konsumentem

Namioty reklamowe różnią się między sobą budową w zależności od przeznaczenia, mogą być użytkowane w zadaszonych halach albo w trakcie eventów na świeżym powietrzu. Te dwa czynniki są najważniejsze podczas dokonywania wyboru namiotów.

Namioty reklamowe – wiarygodny i rozpoznawalny wizerunek firmy

Zazwyczaj w interesie firm jest branie udziału w jak największej liczbie eventów. Wybierając namioty reklamowe niezbędne na takie wyjazdy, należy zwrócić uwagę, aby:

  •  forma namiotu była przemyślana i umożliwiała wygodny kontakt z klientami,
  •  stoisko namiotowe powinno współgrać z estetyką kolorystyczną firmy,
  •  namioty reklamowe powinny być wykonane z trwałych i uniwersalnych materiałów.

Lekka konstrukcja namiotów reklamowych umożliwia wygodne rozkładanie, wymiary namiotów powinny być zazwyczaj dostosowane do warunków przestrzennych i muszą mieścić się w wyznaczonych polach. Są one projektowane w taki sposób, aby można było je dostosować do różnych wymogów i okoliczności. Wybierając namioty reklamowe, warto zapoznać się z ofertą http://www.vitabri.pl/, jest to doświadczony producent takich produktów, są one wyjątkowo praktyczne, zwracają uwagę klientów swoim estetycznym wyglądem.

Namioty reklamowe na imprezy w plenerze oraz zamkniętej hali

Namioty przeznaczone na eventy plenerowe muszą być zaopatrzone w dach i ścianki, które skutecznie ochraniają przed deszczem, wiatrem i słońcem, a w chłodniejszych porach roku przed zimnem. W takiej sytuacji pełnią one nie tylko funkcję promocyjną, ale również praktyczną. Z kolei podczas targów odbywających się na zamkniętej przestrzeni, ilość miejsca jest czasami bardzo ograniczona, w takim wypadku dobrym rozwiązaniem są klasyczne namioty reklamowe pozbawione ścian. Taka konstrukcja sprawia, że wszystkie reklamowane produkty są widoczne, a montaż stoiska jest prosty, można je sprawnie złożyć i rozłożyć. Namioty nie powinny również utrudniać poruszania się innym uczestnikom targów. Kupując namioty reklamowe, trzeba zwrócić uwagę na rodzaj tkaniny, z jakiej są wykonane, najlepiej, jeśli materiał jest lekki i trwały, dzięki temu namioty można wykorzystywać przez wiele lat.

Namioty tego typu zazwyczaj posiadają dobrze wyeksponowaną grafikę i logo firmy w jednym miejscu albo cała ich powierzchnia jest ozdobiona grafiką komputerową. Duży format namiotów umożliwia umieszczenie nawet wyjątkowo zabawnych i interesujących treści. Ciekawym rozwiązaniem jest aranżacja grafik w taki sposób, że wyglądają one inaczej w zależności od tego, pod jakim kątem są oglądane. Namioty reklamowe można podzielić na:

  • wielkogabarytowe, które charakteryzują się dużą powierzchnią i łatwą konstrukcją w montażu,
  • ekspresowe, mają stalowy albo aluminiowy stelaż, który może być montowany przez jedną osobę, są mocne i wytrzymałe,
  • rurkowe, są to niewielkie formy namiotów, są wykorzystywane wszędzie tak, gdzie ilość miejsca jest mocno ograniczona,
  • pneumatyczne, mogą to być dmuchane namioty wentylatorowe albo stałociśnieniowe, które można bardzo szybko rozłożyć.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0