Namioty reklamowe różnią się między sobą budową w zależności od przeznaczenia, mogą być użytkowane w zadaszonych halach albo w trakcie eventów na świe
Namioty reklamowe różnią się między sobą budową w zależności od przeznaczenia, mogą być użytkowane w zadaszonych halach albo w trakcie eventów na świeżym powietrzu. Te dwa czynniki są najważniejsze podczas dokonywania wyboru namiotów.
Namioty reklamowe – wiarygodny i rozpoznawalny wizerunek firmy
Zazwyczaj w interesie firm jest branie udziału w jak największej liczbie eventów. Wybierając namioty reklamowe niezbędne na takie wyjazdy, należy zwrócić uwagę, aby:
- forma namiotu była przemyślana i umożliwiała wygodny kontakt z klientami,
- stoisko namiotowe powinno współgrać z estetyką kolorystyczną firmy,
- namioty reklamowe powinny być wykonane z trwałych i uniwersalnych materiałów.
Lekka konstrukcja namiotów reklamowych umożliwia wygodne rozkładanie, wymiary namiotów powinny być zazwyczaj dostosowane do warunków przestrzennych i muszą mieścić się w wyznaczonych polach. Są one projektowane w taki sposób, aby można było je dostosować do różnych wymogów i okoliczności. Wybierając namioty reklamowe, warto zapoznać się z ofertą http://www.vitabri.pl/, jest to doświadczony producent takich produktów, są one wyjątkowo praktyczne, zwracają uwagę klientów swoim estetycznym wyglądem.
Namioty reklamowe na imprezy w plenerze oraz zamkniętej hali
Namioty przeznaczone na eventy plenerowe muszą być zaopatrzone w dach i ścianki, które skutecznie ochraniają przed deszczem, wiatrem i słońcem, a w chłodniejszych porach roku przed zimnem. W takiej sytuacji pełnią one nie tylko funkcję promocyjną, ale również praktyczną. Z kolei podczas targów odbywających się na zamkniętej przestrzeni, ilość miejsca jest czasami bardzo ograniczona, w takim wypadku dobrym rozwiązaniem są klasyczne namioty reklamowe pozbawione ścian. Taka konstrukcja sprawia, że wszystkie reklamowane produkty są widoczne, a montaż stoiska jest prosty, można je sprawnie złożyć i rozłożyć. Namioty nie powinny również utrudniać poruszania się innym uczestnikom targów. Kupując namioty reklamowe, trzeba zwrócić uwagę na rodzaj tkaniny, z jakiej są wykonane, najlepiej, jeśli materiał jest lekki i trwały, dzięki temu namioty można wykorzystywać przez wiele lat.
Namioty tego typu zazwyczaj posiadają dobrze wyeksponowaną grafikę i logo firmy w jednym miejscu albo cała ich powierzchnia jest ozdobiona grafiką komputerową. Duży format namiotów umożliwia umieszczenie nawet wyjątkowo zabawnych i interesujących treści. Ciekawym rozwiązaniem jest aranżacja grafik w taki sposób, że wyglądają one inaczej w zależności od tego, pod jakim kątem są oglądane. Namioty reklamowe można podzielić na:
- wielkogabarytowe, które charakteryzują się dużą powierzchnią i łatwą konstrukcją w montażu,
- ekspresowe, mają stalowy albo aluminiowy stelaż, który może być montowany przez jedną osobę, są mocne i wytrzymałe,
- rurkowe, są to niewielkie formy namiotów, są wykorzystywane wszędzie tak, gdzie ilość miejsca jest mocno ograniczona,
- pneumatyczne, mogą to być dmuchane namioty wentylatorowe albo stałociśnieniowe, które można bardzo szybko rozłożyć.
COMMENTS